Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jøye! 40 dager igjen sier BIM, så da kan jeg vel offisielt kalle meg høygravid da?! Fytti katta så fort dette har gått. Kan ikke skjønne at det bare er kanppe 1,5 mnd igjen til vi sitter med tulla i armene. Også alt vi har igjen som må gjøres da. Jaja, det går nok bra det også. Håper bare ikke hun bestemmer seg for å komme alt for tidlig.
vaffeljernet <3 Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 når er egentlig "grensa" for når man kan kalle seg høygravid? bare lurer jeg. er selv akkurart kommet inn i 3.trimester, så er vel noen dager igjen til jeg kan omtale meg selv som høygravid.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Grattis grattis, kjerstipusen! Følger selv etter om 4 dager! (grensa går ved 40 dager igjen til termin, "vet ikke jeg")
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Grattis grattis, kjerstipusen! Følger selv etter om 4 dager! (grensa går ved 40 dager igjen til termin, "vet ikke jeg")
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Grattis grattis, kjerstipusen! Følger selv etter om 4 dager! (grensa går ved 40 dager igjen til termin, "vet ikke jeg")
vaffeljernet <3 Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 grattis til du som er høygravid! jeg er hele 44dager etter...
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 12. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2008 Takk begge to Litt moro å endelig gå over til å være høygravid da. Nå kan jeg i det minste si "ja, jeg er jo høygravid, så!!" til alle de som må kommentere hvor ENORM magen min har blitt (siden i går, selv om jeg ligger midt på SF-målet...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå