Gå til innhold

Høygravid!

Kjerstipusen og Ane-mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøye! 40 dager igjen sier BIM, så da kan jeg vel offisielt kalle meg høygravid da?! Fytti katta så fort dette har gått. Kan ikke skjønne at det bare er kanppe 1,5 mnd igjen til vi sitter med tulla i armene. Også alt vi har igjen som må gjøres da. Jaja, det går nok bra det også. Håper bare ikke hun bestemmer seg for å komme alt for tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når er egentlig "grensa" for når man kan kalle seg høygravid? bare lurer jeg. er selv akkurart kommet inn i 3.trimester, så er vel noen dager igjen til jeg kan omtale meg selv som høygravid.

Skrevet

Grattis grattis, kjerstipusen! Følger selv etter om 4 dager! (grensa går ved 40 dager igjen til termin, "vet ikke jeg")

Skrevet

Grattis grattis, kjerstipusen! Følger selv etter om 4 dager! (grensa går ved 40 dager igjen til termin, "vet ikke jeg")

Skrevet

Skrevet

grattis til du som er høygravid! jeg er hele 44dager etter...

Skrevet

Takk begge to :) Litt moro å endelig gå over til å være høygravid da. Nå kan jeg i det minste si "ja, jeg er jo høygravid, så!!" til alle de som må kommentere hvor ENORM magen min har blitt (siden i går, selv om jeg ligger midt på SF-målet...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...