Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Har satt av buffer som tilsvarer 4.5 mnd av det jeg trenger for å dekke bo/leve kostnader. Skal starte opp for meg selv og vil nok ikke tjene så mye de første mnd. Tror dere denne bufferen holder eller bør jeg vente med å starte opp til jeg har fått satt av mer? Hvor mange mnd ville dere hatt bufferen til å vare i såfall?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Aner ikke, men jeg synes du høres veldig flink ut som har tenkt på dette, hehe.....Og at du starter for deg selv. Vil bare ønske deg lykke til!!!!! Den som intet våger, intet vinner....
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Tusen takk! Det var en hyggelig kommentar :-) HI
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Det tar litt tid å etablere kundekrets ja. Det spørs også HVA du skal starte opp. Resturant næringen, frisør o.l har generelt sett nesten faste mnd hvor det er stillere\mindre omsetning. F.eks januar mnd. ( da har alle spist, klippet seg osv i desember, og er fryktelig blakke. F.eks ) En buffer kan nesten aldri bli stor nok! Men man kan jo ikke vente evig heller? Jeg ville hatt en 6mnd buffer. Iallefall! Det kan jo også være et tips å forhøre seg med andre som har startet opp samme type bedrift... Lykke til! Ønsker alt godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå