Anne-B. Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Hører du det, moderator? Nå skal jeg sende deg en mail, slik at du kan ordne kontoen min, slik at jeg kan endre nicket mitt. Ha en fin dag.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Nei, nei, du må bruke det riktige kodeordet for å bli sett av moderator! Det er ganske hemmelig, så du må ikke si det til noen andre, men kodeordet er Yppert. *Snill*
Anne-B. Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 Farsken, var det jeg skulle ha satt som emne på mailen.
Kåre Moradi Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Prøv denne som overskrift: To silikonpupper til salgs! Billig! Og legg den ut i alle foraene. Så skal du se det blir fart i sakene!
markups Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Jeg sendte en mail til moderator i går om at jeg ikke kommer inn på min side. Men jeg skjønner at jeg må smøre meg med tolmodighet! Silikonpupper er stilig det da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå