mammatilteddy Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg er i følge sykehuset 37+1 i dag. Men ifølge menstermin er jeg 38+5. To siste nettene har jeg ligget våken pga mye menssmerter nederst i magen. Om dagen har de vært borte.. Men da jeg hadde dem i går på dagtid også, stakk jeg innom jordmor som tok en modningstest på meg.. Hun kunne fortelle at livmorhalsen hadde trekt seg tilbake og var myk, hodet lå kjempelangt nede sa hun! Det festet seg for ett par uker siden.. Hun turte ikke å styre så mye oppi der i tilfelle det skulle trigge noe, men hun tippet der var ca 1 cm opning. Da jeg gikk derifra kjente jeg at det rant ut!! Trodde vannet gikk med en gang Men det var blod.. Resten av dagen hadde jeg kjempevondt i magen, menssmerter og veldig vond i ene lysken og nedover låret. Og det kommer fortsatt ut litt brunlig utvatnet "blod" i dag.. Er det noen som kan komentere noe på dette??? Jeg er KLAR!!!
mammatilteddy Skrevet 12. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. september 2008 Så vanskelig og finne på en overskrift som vekker deres oppmerksomhet da!!
fisk-76 med fjerdemann i magen Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Hei. Jeg er 38+3 i dag, og har det sånn ca som deg. Jeg var til jordmor på onsdag, og her var også hodet festet, livmorhalsen var ca 2,5 cm og det var middels modent. Jeg hadde også litt opning (der var plass til to fingrer). Hun sa at det var helt vanlig at det kom litt blod etter en sånn undersøkelse. Men jeg merket ingenting.... Jeg har også ligget våken mesteparten av natta i natt. Stod opp og pakka toalettveska mi, for nå trodde jeg ting var på gang. Men nei da....så jeg venter og venter...Håper noe snart skjer
xika Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Hei. Nesten det samme skjedde med meg da jeg var hos legen sist. Jeg er nå 38+0. På onsdag var jeg hos legen. Hun sa at jeg hadde ca 1cm åpning og stakk faktisk fingeren inn og tok på hodet til babyen... Så masserte hun livmorhalsen litt for å stimulere modningen. Hun sa at jeg kom til å blø litt (slim og blod) etterpå og at det var helt normalt. Siden det har det kommet gjevnlig deler av det jeg tror er slimproppen... Har også mensmurringer og litt vondt nedover det ene låret... Men er det rent blod du har eller litt slimaktig? Vet ikke om dette kan hjelpe deg noe særlig, men det høres ut som at vi opplever noe av det samme ialle fal... Håper den lille kommer snart! Lykke til!
mammatilteddy Skrevet 12. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2008 Det har ikke kommet noe slim.. I går var det vanlig blod, som en menstrasjon.. I dag er det brunt vann, men i veldig små mengder.. Kanskje det bare er gamle rester? Jordmor sa at hun trudde det kunne være noe på gang.. Jeg ringte på føden i går å fortalte denne historien til jormoren der, å hun sa det samme.. Skrev opp navnet mitt og sa "jeg regner med å se dej snart" Håper det stemmer! Men kan det gå en uke eller tre?? Jeg er så utolmodig
xika Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Brunt vann... Hmm. det høres jo nesten ut som det kan være fostervann? Eller? Håper det er noe på g da;) Spennende!!!
☆twinkle twinkle Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 bør ikke brunt vann skjekkes litt opp? Tilfelle det er fostervann? Har ikke peiling jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå