Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 vi blir nesten 50. synes det blir litt mange..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Med stort og smått blir vi tilsammen 21. 50 var mange ja, men har man stor familie så blir det vel sånn. Jeg synes i grunnen at du er heldig jeg som har så mange som skal komme.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 36, bare søsken, tantebarn og beste- olde foreldre.. Har ikke råd til å be fler, heller plass:(
Gjest Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Det hørtes jo litt mange ut! Men har man stor og nær familie blir det jo fort mange. Personlig synes jeg ikke det skal være så mange i en dåp annet enn de nærmeste, det er liksom forskjell på bryllup og dåp og det er jo ikke en "fest" i den forstand. Dessuten er man jo ofte sliten etter fødsel og orker kanskje ikke så mye. Litt med penger og gjøre har det jo også. Vi var 14 stk. Det var ca. 20 som var invit. men det er jo alltid noen som ikke kan komme eller må melde avbud.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 åh det var mange vi har en tradisjon om å kun ble nærmeste familie, så vi blir 20 om alle kommer. 11 voksen og 9 barn.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Oi, det var mange! Blir 28 vi da. Ikke så stor familie i grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå