Gjest Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 tar det ca. fra dere bestiller til varene kommer? ) Håper på å få varene før vi skal til fotografering se =)
Alba44 Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Tja..hva skal jeg si.. Bestilte noe derfra for over 2 år siden og det er fortsatt en vare jeg ikke har fått. Måtte purre x antall ganger før jeg fikk varene etterhvert, men mangler som sagt en ting til, men har gitt opp å purre. Handler ikke der mer m.a.o.
cammi78 Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Vanligvis en liten uke, men dersom du handler for mer enn 200 må du jo betale toll og moms. Da tar det litt lengre tid. Jeg har også opplevd å ikke få pakken, men de sendte ny når jeg purret. Jeg er veldig fornøyd med lookfantastic
Gjest Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 ååh.. det var skikkelig dårlig! Håper det ikke er flere her som har dårlige erfaringer med dem. Bestilte også fra blivakker.no samme dag, så hvis noen vet hvor lang tid ca. det tar vil jeg gjerne vite det også :-)
Gjest Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Okey :-) Bestilte heller 2 pakker, så ble under 200 hver pakke. Så håper det tar ca. det til meg også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå