Gå til innhold

Dere som har erfaring med måltidserstattere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil dere anbefale Herballife eller Aktive Meal fra MYO?

Hva bør jeg foresten spise når jeg ikke tar erstatteren? tenker å ta den morgen og kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke si noe på den fra MYO for den kjenner jeg ikke til, men jeg vet at Herbalife sin er veldig god. Den bruker jeg selv som froksot og lunsj, kansje tom kvelds. Den tar d verste søtsuge så jeg spiser mye mindre snop nå enn før. Og den hjalp meg veldig på hodepinen, vet den hjelper mye på energien og at den også har hjulpet for mange andre forskjellige ting. Og det er et sunt måltid, ikke en slankeshake. Min sønn drikker den også til frokost :)

Når det gjelder de andre måltidene så spis normalt, men selvfølgelig tenke på hva det er. Spis masse grønnsaker og magert kjøtt. Frukt er også bra.

Skrevet

Og jeg har forresten ikke trent noe siden jeg begynte på den, men har gått ned masse i fettprosent og i cm. Det er jo et kjempepluss :) Tror det kommer av at jeg fikk så mye mer energi at det automatisk ble mer bevegelse og mindre snop :)

Skrevet

Tusen takk:) Hvilken smak vil du anbefale? og skal den blandes med vann?

Skrevet

Alle smakene er gode unntatt den fruktsmaken blæææææ hehe. Det skal blandes med lettmelk.

Skrevet

Jeg vil anbefale å blande med melk, den Tropiske kan også blandes med forskjellig juice....

Skrevet

Herbalife er knallgod! Genial å ha nå når jeg går hjemme med snuppa, og ikke alltid har tid til å lage meg noe mat..

Anbefaler smakene vanilje og cappuchino. Disse er veldig gode hver for seg, evt en skje av hver. Nammmm!!

Skrevet

Får så vondt i magen av ren melk:(

Skrevet

Sjokolade, vanilje og tropisk vil jeg si er best da. Men så kommer det an på hva du liker. Om du er glad i kaffe så kan jo Cappucino ver noe for deg. Også har de jordbær og cookies and Cream også.

Skrevet

Da tar du Tropisk som du kan blande med nesten akkurat den juicen du vil . Jeg drikker den med Meierienes appelsinjuice, Tørst med eple og guava...også er det bare å bruke fantasien.

Vaniljen kan også blandes med frukt sånn at du kan lage smoothie av den.

De kan nok blandes med vann også, men det har ikke jeg smakt så jeg tørr ikke anbefale det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...