Gå til innhold

Mmmmmm.......ferske kanelsnurrer er NAM!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er kjempegodt!!! =)

Jeg hadde tenkt å lage igår, men orket ikke likevel. Kanskje jeg også burde lage noen nå!? =)

Skrevet

Anbefales på det sterkeste! ;o)

Skrevet

Deigen står til heving =)

Skrevet

Minsten vil ha boller, tror jammen meg det blir kanelsnurrer av det! Ble fristet nå!

Skrevet

Dere kan det å friste;)

Hadde det ikke vært for at jeg skal på jobb i ettermiddag, så hadde jeg jammen meg slengt sammen en bolledeig jeg og. Må vel gjøre det til uka når jeg har noen fridager.

Skrevet

Kanelsvingene er i ovnen og snart klare for min rumlende mage =)

Skrevet

Klarte å friste meg også. Slengte i en deig nå nettopp:-) Hadde en pakke vaniljekrem i skapet også, trolig blir det både kanelsnurrer og skolebrød

Skrevet

Så gøy at jeg inspirerte flere her. :o) Hadde også lyst å lage skolebrød, men gadd ikke kjøre ut å kjøpe vaniljekrem.

Kos dere jenter. :o)

Skrevet

For noen fristerinner det var her idag da!!! Kanskje jeg skal steke meg en porsjon kanelsnurrer i ettermiddag..??? Det er veldig godt:)

Skrevet

De var kjempegode!!! =)

Og jeg klarte å stoppe før jeg spiste alle!? Det er vel kanskje ikke helt avgjort enda forresten for de ligger jo på kjøkkenet enda =)

Skrevet

Deigen forhever nå, det blir god kveldsmat i dag!!

Skrevet

Det ble godt, ja! Jeg brukte oppskriften på vaniljeboller uten å ha i vaniljesukker. Ikke siste gangen jeg har laget kanelsnurrene slik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...