Gå til innhold

For et fantastisk vær!!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk, jenta mi har ennå ikke fått bruk for regndress, parkdress, støvler eller lue i barnehagen siden hun begynte igjen etter sommerferien. Nok en dag sendte jeg henne av gårde i sandaler og t-skjorte. Alle vinduene hjemme står åpne til lufting og det er 20 varmegrader ute!=) Så deilig det er !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du? Syden? he he...

Skrevet

Hehehe, neida. Bor på vestlandskysten. Fantastiske dager her=) Men må innrømme at jeg gleder meg veldig til høsten, som er min desiderte favorittårstid. Men dette været nyyyter jeg til det fulle nå!=)

Skrevet

Jøss, så heldig da! Jeg er på (sør) østlandet....og det er kaldt! Kos deg i varmen :-)

Skrevet

Cherry coke, nå synes jeg du skal gi deg med den stadige skrytingen av været på Vestlandskysten;)

Særlig med tanke på at jeg inntil litt siden levde i den villfarelse at du bodde samme sted som meg selv (og her er det ikke 20 grader;)

Skrevet

Hahaha..jeg har store planer om å skryte hver dag jeg står opp til sol og skyfri himmel!=) Men jeg skal ikke være så eplekjekk,for høsten er rett rundt hjørnet, og en skikkelig sur vestlandshøst er ikke å foretrekke. Men hvem vet, kanskje det blir en nydelig høst her i år?=)

Skrevet

Samme været er det her også (på kysten i Sør - Trøndelag). Litt vind da, men deilig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...