cherry coke Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Tenk, jenta mi har ennå ikke fått bruk for regndress, parkdress, støvler eller lue i barnehagen siden hun begynte igjen etter sommerferien. Nok en dag sendte jeg henne av gårde i sandaler og t-skjorte. Alle vinduene hjemme står åpne til lufting og det er 20 varmegrader ute!=) Så deilig det er !
Norwegian by injection Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Hvor bor du? Syden? he he...
cherry coke Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 Hehehe, neida. Bor på vestlandskysten. Fantastiske dager her=) Men må innrømme at jeg gleder meg veldig til høsten, som er min desiderte favorittårstid. Men dette været nyyyter jeg til det fulle nå!=)
Norwegian by injection Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Jøss, så heldig da! Jeg er på (sør) østlandet....og det er kaldt! Kos deg i varmen :-)
OsloMor Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Cherry coke, nå synes jeg du skal gi deg med den stadige skrytingen av været på Vestlandskysten;) Særlig med tanke på at jeg inntil litt siden levde i den villfarelse at du bodde samme sted som meg selv (og her er det ikke 20 grader;)
cherry coke Skrevet 12. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2008 Hahaha..jeg har store planer om å skryte hver dag jeg står opp til sol og skyfri himmel!=) Men jeg skal ikke være så eplekjekk,for høsten er rett rundt hjørnet, og en skikkelig sur vestlandshøst er ikke å foretrekke. Men hvem vet, kanskje det blir en nydelig høst her i år?=)
Raych Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Samme været er det her også (på kysten i Sør - Trøndelag). Litt vind da, men deilig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå