Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Da eldste jente var lita var vi medlem av go`boken, men det var alltid noe surr. Fikk inkassovarsel omtrent hver gang vi fikk ny regning, selv om den forrige var betalt osv. Kort fortalt så sa jeg opp abonnementet, det er litt over 2 år siden tenker jeg. SÅ i forgårs fikk jeg mail fra de, om at jeg hadde et beløp tilgode der, og de lurte på om jeg ville kjøpe bøker, eller få refundert pengene. ØØø? Etter 2 år liksom! Så skal plutselig JEG få tilbake penger, jeg som har vært den store stygge ulven hele tiden:-S Skjønner ingenting jeg. Noen som har vært med på liknende?
#Ariadne# Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 opplevd akkurat det sammen hos dem
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 Akkurat Tøyse, det tenker jeg også. Blir litt slapp av hele opplegget. Var så sinna her mens det hele stod på at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.. M**4 Fikk du pengene dine?
Libido- Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 hehe det var jo ikke måte på. høres ut som de ikke har helt kontroll på regnskapet. Vi er medlem der og har aldri opplevd noe tull.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Høres ut som en dårlig kopi av Tele2 jo! Vi hadde så mye problemer med dem at jeg gikk til toppledelsen til slutt. Bare surr og rør fra deres side! De la seg til slutt langflate, og beklaget alt rotet. Men jammen var de igang igjen etter et par år. Nå er det aldri Tele2 noe mer her i huset. Kjenner forøvrig flere andre som har slitt med akkurat det samme hos Tele2. Uproff kundeservice er helt tragisk for et så stort selskap. Go`boken ble jeg advart mot av et par venninner, så tydeligvis er du ikke den eneste!
* 5 om dagen * Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 har ikke erfaring fra go boken, men tele2 derimot.... har sagt opp tlf og internett slutten av mai, tror du de har fått stoppa det?? neida ikke enda,har sendt 3 mail nå, og de 2 første hadde de vist ikke fått, selv om jeg brukte support adr.... men ellers har jeg vært fornøyd med de...nesten da, var uten nett i 3 uker i fjor, og måtte true med nav, og at de måtte betale regnskapsskolen, som bare var på ca 20 000. da fikk de ordna det gitt.... (holdt på med eksamensforberedelser, og er kun over nett )
#Ariadne# Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 nei, fikk i penger, men tilsendt to bøker. til tross for at jeg sa at jeg ville ha tilbakeført pengene på konto. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå