Gjest mamma'n t go'guttene Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Legen min sa mange gikk mye opp i vekt av den, har dere merket det? Er dere fornøyd? Hvor setter dere sprøytene (hos fastlegen?)?
Dronningen! Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Jeg gikk ikke opp i vekt av de og var egentlig fornøyd om jeg ser bort i fra noen småblødninger i starten. Jeg fikk han jeg var sammen (ambulansearb) med på det tidspunktet til å sette den og de andre gangene dro jeg til legen. Stort sett var jeg fornøyd men det er andre som sier at det er vanskelig å komme inn i vanlig syklus igjen...
Gjest mamma'n t go'guttene Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Takk for svar! Ja, veit det med syklusen kan skje, men har ikke tenkt å få flere barn så det er ikke noe problem;) Måtte du betale for vanlig legetime hver gang? Og hvor mye koster sprøytene?
mumtobe09&10 Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Jeg gikk ikke opp ett gram, men fikk til gjengjeld perioder med veldig uren hud. Det var det eneste minuset for min del. Tror jeg betalte i underkant av 100 kr for, som da varer i 3 mnd. Og jeg betalte ikke noe for å sette sprøyten når jeg var der (Settes i setemuskelen)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Jeg gikk på den i 6 mnd og jeg gikk opp 10 kg på 2 mnd og hadde mensen i 6 mnd Så jeg kuttet den ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå