Gå til innhold

Noen som vil bli med på låven

Anbefalte innlegg

Skrevet

og bære inn klesskapet og skru det sammen i gangen?

Kaffe og vafler etterpå! c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, skulle gjerne kommet jeg, men jeg er jo ikke noe særlig tess pt. Svimmel, vondt i nakke/skulder/rygg, snørrforkjøla.........høres det forlokkende ut å få meg på besøk?

Hahahah:-)

Om du er like sta som meg så klarer du det helt sikkert alene.

Husker jeg sto midt på natta for noen år siden, skulle montere sammen et dobbelt garderobeskap. Herrejemini som jeg sleit. For når ene siden var puttet i sporene og neste side skulle inn, så datt dritten fra hverandre.....gang på gang på gang........men fikk jeg det sammen til slutt? JADA!!!

Skrevet

Det holder lenge om du kommer på kaffe, skjønner du!

Det hadde vært hyggelig en dag, kanskje snart?

Høre med de andre også, så kanskje vi får til et formiddagstreff - det hadde vært kjempekoselig! c",)

Dere skal få slippe å bære og sjaue, altså!

Skrevet

Sånne skap er no dr... forresten, og omtrent håpløst alene. Heldigvis har jeg handyman, say no more.... Så hvis jeg bærer inn delene, syns han jeg har vært kjempeflink og så monterer han det c",)

Skrevet

Såklart jeg har lyst til å komme snart!!! Tiden flyr jo fortere enn fortest avsted!

Vi får helt sikkert med flere:-)

Skrevet

Skulle gjerne hjulpet deg jeg.For kaffe og vafler er godt det ;o)

Men istede skal jeg bake kaker,og tenke på deg=)

Tusen takk for hjelpa,enda en gang.

Skrevet

Visst ja... dere har jo flyttet.. bor dere langt unna klatten?. Hvis jeg kjører tunnelen under oslofjorden, så har jeg nemlig ikke så langt til klatten jeg heller.... så en ettermiddag hadde vært koselig...:-)

Var nemlig på lunsj besøk hos klatten for noen dager siden. Det var koselig det:-)))

Skrevet

Hvis du må kjøre tunnel for å komme til klatten, trenger du ikke det for å komme til meg! Kanskje vi kan få til et lunsjtreff med/uten barn ettersom det passer i løpet av et par-tre uker kanskje?

Hvem kan når?

Skrevet

Jøss.. bor du på riktig side av tunnelen:-) Så flott... Jeg pleier nemlig være den som må kjøre under vannet for å besøke hyggelige damer...

Klart vi må avtale en dag...

Så dere damer på andre siden av tunnelen......vi må finne en dag, til oss på den andre siden:-))

Nå kom gubben hjem.... det var bra... og dere!! han tok med seg det lille av verktøy han har igjen med seg inn.... slå den da...Han har nok ikke lyst på kjeft:-)))))

Skrevet

Fredager er stort sett bankers for meg. Ellers vet jeg ikke mer før til uka....

Skrevet

Nå må vel klesskapet være skrudd sammen??? For jeg kommer gjerne på vafler og kaffe:o))

Skrevet

Haha, skapet et skrudd sammen det, men jeg har ikke fylt det opp enda... c",)

Har vært i barnedåp i helgen, 5 t. kjøring hver vei - så det skapet fikk jammen bare stå der, gitt!

Hva med fredag 26/9 eller 3/10(er i høstferien, da...) evt. fredag 10/10?

Skrevet

26/9 stemmer jeg for!!!!

Skrevet

26/9 funker fint her også:o)

Skrevet

Skal vi gå for 26 da? Flere som har en ledig formiddag som vil slenge seg på?

Skrevet

He he he ikke lett å vite at det sjuler seg et formiddagstreff nederst i låveinnlegget:-DD

Skrevet

hihihihi..............jeg er HELT sikker på at de som vil finne det ut finner det ut;-D

Skrevet

Ja for det er jo som Gummelillan sier, overskriften er ofte pen og pyntelig, men omhandler sjelden det som det skrives om i innlegget, lenger ned kupper du og jeg tråden og ¨så sporer det fullstendig av......

Og sånn går nu dagan...

Skrevet

Tralalalalalala..................dadadadaaaaa................:-)

Skrevet

Hhihi, det er nok best å dytte den litt opp for å hjelpe dem litt på sporet!

Skrevet

Hahahaha, det gjør ikke vi heller:-)

Men vi kan gå på revejakt:-)))

Det blir gøy!

Skrevet

Jeg vil gjerne på revejakt.... men av foreslåtte datoer så er det kun den 3.okober jeg har mulighet:=(

Skrevet

Om det er en fredag så passer det også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...