Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Magen buler ut selvom jeg bare er 10 uker på vei, så skjønner egentlig at de spør. Men hadde vært greit å holde det i nærmeste familie/vennekrets ei stund til Ja, ja får bare håpe det går bra Kjenner enda ikke livmora. Men er bare ett år siden junior ble født, og da med keisersnitt. Dermed tøyt magen ut så fort gravidhormonene satte inn. Klarer ikke å trekke den inn heller 10 uker nå
Marlex Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Jeg hadde aldri turt å spørre noen om no sånt før de sa det til meg! Men det går sikkert bra:-) !!! Lykke til! Jeg har også en liten på 1 år, er 5 uker på vei, men har ikke begynt å vise ennå. Når poppet magen frem hos deg?
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 Takk! Hadde ikke kommet til å spurt selv, men skjønner ærlig talt at folk spør...! Var vel bare 4 uker da magen ble oppblåst og slapp. Ved 5 uker fortalte jeg det til ei, og hun sa at hun hadde lurt på magen min! Fikk tidlig mage også første gangen, men da kom også livmora raskt opp av bekkenet. Denne gangen klarer jeg ikke å kjenne hvor livmora er pga det harde keisersnitt-arret, men er ikke den som utgjør magen
Jen35 Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 En nabo spurte meg om jeg var gravid og jeg er også 10 uker på vei. Men magen min ble veldig fort oppblåst og slapp denne gangen, første gang fikk jeg ikke mage før jeg var nærmere 4 måneder på vei. Ganske annerledes nå ja... Men synes likevel det er rart at naboen min spurte, det kunne jo bare være at jeg har lagt på meg.
Tigerlily79 Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Jeg må virkelig si at jeg blir ganske irritert over folk som spør om man er gravid. Enten fordi man har fått mage eller fordi man ikke drikker. Hvis man ikke forteller om det (særlig når det gjelder venner) så er det fordi man ikke har lyst til å fortelle ennå, og da bør man respektere dette. Har opplevd både å bli spurt direkte, og da jeg svarte "nei" spurte de "er du heelt sikker på at du ikke er gravid", og at de mumler og hinter fordi jeg ikke drikker. Synes rett og slett det er ganske kjipt! Huff, dette hørte nesten hjemme på kranglesida, men jeg skjønner godt at du ikke synes det er noe gøy at folk spør. De budre lære seg folkeskikk og passe sine egne saker!
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Jeg er HELT enig med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå