Me&Mine Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 har drømt tre dager på rad om graviditet.. holder på å bli sprø av å vente! første drømmen fant jeg ut at jeg var gravid, andre drømmen var jeg gravid ca 5 mnd å siste drømmen fødte jeg ett lite nurk. håper drømmen går i oppfyllelse snart! andre med rare drømmer før ikm?
blirjegsnartmamma Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Første pp hadde jeg masse drømmer.. Om at jeg var gravid med tvillinger, pos.tester osv. Men den absolutt særeste var den som var mest virkelig! Lå i senga mi, alt var akkurat som når jeg hadde lagt meg den kvelden, mannen lå ved siden av meg og alt var fryd.. Og mellom meg og veggen nå en liten babygutt og pludret fornøyd mens han fikk mat.. ammet ikke - men matet ham.. Når vi var ferdige flyttet jeg meg lenger opp i senga så jeg skulle ligge beskyttende og sovnet... Mannen min merket at jeg hoppet i senga og vekket meg, hehe Etter det har det ikke vært noe før nå for et par uker siden.. Da var tvillingdrømmen der igjen.
påtjukken Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 sist eg var gravid drømte eg sånne drømmer uten at eg visste eg var gravid:) drømte at eg var på ul og at det var ei lita jente, og drømte at eg skulle få ei lita blond herlig jente med knall blå øyner og ho er blond og har knall blå øyner:) hehe.. høres litt rart ut, men hørte det var normalt å drømme sånt når en er gravid:) kanskje du er det?? hehe
Me&Mine Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 håper jo på d da, men tror d at jeg tenker veldig mye på det å bli gravid har noe med saken å gjøre har litt rare sykluser så d er nesten umulig for meg å vite når jeg skal teste. får bare vente å se om tanta kommer. *spennede*!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå