Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Merker dere noe økt mengde luft og avføring? Beklager spørsmålet, men slik er det hos meg. Bare lurte på om det var vanlig..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Enkelte kan nok reager slik ja, avføringen blir en del mørkere også. Har tatt en del jern før.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Jeg pleier å bli forstoppet om jeg tar jern. Tror nok det er vanlig å få litt mer luft i magen i begynnelsen i alle fall. Det er lurt å drikke appelsinjuice eller ta c-vitaminer ved siden av jerntabletten.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Har merket det med at avføringen blir mørkere, nesten svart.. Unnskyld detaljer altså.. Kan man gå ned i vekt av jerntabletter? Takk for tips med juice =)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 hmm...vet ikke helt ang. luft..det er mulig..ja:-) Men et annet tips er å ikke drikke melk med jerntabletten.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Takk for tips =) Alt hva man lærer
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Du kan kjøpe Floradix på matbutikken (flytende jern)! Jeg fikk også problemer med magen pga jerntabletter, men med Floradix merker jeg ingenting : )
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Hvordan smaker den da? Må være grusomt...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Direkte godt er det ikke nei... Men jeg synes den er ganske grei å ta. Det er jo ikke mye om gangen. Kanskje det funker bra og blande den i et glass juice!? : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå