Sina's mamma Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Vi skal til varmere strøk ei uke i desember, og etter mye frem og tilbake, vurderer vi nå Egypt. Er det noen som har vært der? Hvordan er det å reise dit med en treåring? Er det noen som har tatt ekstra vaksiner før turen? Treåringen har fulgt vanlig vaksinasjonsprogram, men jeg er usikker på om det virkelig er nødvendig med Hepatitt A-vaksine..?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Vi skal reise til Hurugana i november.Har bestilt tid til vaksiner, skal ta hepatitt a, jeg og mannen min må ta polio.Noen anbefaler en mage/tarm drikkevaksine, men tror ikke jeg klarer å få i barna den, ser for mg at får en diare så får en d uansett, den er forresten svindyr 2500 for oss 4..Vi skal bo på et all inklusive hotell, skal ikke spise overalt håper d hjelper.. Svigermor tar oss m på tur, så vi må bare bokke og nikke;)
Tante_Sofie Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Hei, Vi var i Hurghada, El Gouna for et år siden og skal tilbake i januar/februar 2009. Hvis dere skal tilbringe all tid på hotellet er Hurghada by sikkert greit, men vil anbefale El Gouna dersom dere vil kikke litt rundt utenom. I Hurghada er det innkasting til butikker og restauranter, og det er skikkelig plagsomt!! I El Gouna er slikt ikke tillatt, og det er en veldig stille og rolig by. Flyet går til Hurghada. Vi stortrivdes på hotellet vi var på, masse deilig mat. Det var 5 stjerner, men var ikke dyrt. Se på dette: http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Egypt/El+Gouna/El+Gouna/Hotel/Steigenberger+Golf+Resort.htm?Search=True& To vaksiner på forhånd. Hepatitt A samt stivkrampe for oss voksne. Vi spiste Ido form, eller noe i den duren under hele oppholdet. Ingen av oss ble syke. Spiste 3-4 kvelder andre steder enn på hotellet. Uansett hvor dere drar...god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå