Reveenka Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 står nå på tanteskapet her hjemme og er klar for å imponere tjukke slekta til dåpsbarnet på søndag!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Så kult! Så jo det kortet Karo fikk av Snulder og det var bare kjempelekkert og fint formet som en gave:-) Kanskje ta bilde og legge ut eller???
Reveenka Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 Skulle jeg gjerne gjort, men kameraet er desverre ødelagt og mobilen min er fra kritt-tiden omtrent.... Men veldig søt rosa boks med mønster og blonder og et par bittebittesmå sko i sølv på! Gruer meg til jeg må skrive på det - det kommer lissom til å ødelegge helhetsinntrykket for jeg skriver ikke så pent.... c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Helledussen så fint! Det jeg så var bare helt nydelig. Og som du sier, det er nesten så en ikke har lyst å skrive på det ja! Skriv minst mulig kanskje, kortet sier jo så mye i seg selv:-) Apropos mobil....jeg har jo lånetlf pt siden min mobil er på reparasjon. Og tenk da, at når jeg får mms så må jeg inn på telenor på nettet med brukernavn og passord for å se det!!! Djeeeezes altså;-D
Reveenka Skrevet 12. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2008 Hmm, kremt - jeg får av og til mms(sist var fra en gjeng gærne jinter på byn...) - og jeg husker aldri det der med passord brukernavn, det er så mye kål - så jeg får ikke sett sånne mms'r, jeg......furt.... Jeg BURTE fått ny telefon, sant?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Helt klart!!! De koster bare 1 kr visstnok. Om du ser bort fra den faste summen du må betale pr mnd for å ta vare på den da;-D
Gjest Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 ser for meg at det er mer enn nydelig ja. Den som kunne være like fingernem.Det hadde vært noe det. Å godt dere fikk til boxmøtet å da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå