Gå til innhold

Ugl@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det med deg igår kveld?

Tenkte slik på deg jeg etter innlegget ditt i 18 tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke snakka mer med fyren, sov på sofaen i natt jeg.

I dag skal vi reise innover til svigers og blir da tvunget til å sove i ei 120 seng med fyren....JUhuuuuu.....knurr....

Er skikkelig sint på ham enda, men det er pga at han ikke peller seg til legen å få seg ei sykemelding. Fyren er gretten og vanskelig pga at han regelrett sliter seg ut på jobb. Naturlig å bli grinete når man sover for lite i flere måneder og jobber 12timers dager.

Skrevet

Får håpe han roer seg nå i helga da og innser selv hva han gjør.

Du kan ikke alliere deg med svigers da, kanskje de kan få han til å forstå at det går på helsa løs siden han ikke vil høre det fra deg?

Her i huset er sambo på jobb hele tiden og har 15 timers dager, vi ser han omtrent ikke annet enn i helgene.

Så for to dager siden fikk han faktisk kjeft av mamma'n sin for at han ikke var mer hjemme med oss! *ler*

Jeg er litt oppgitt selv. Vi skal avgårde på høyfjellshotell i helgen. Kommer til å bruke 5 timer i bilkjøring og fyren mente han ikke trengte å sove mellom han kom hjem fra jobb tidlig i morges og til vi drar. Han skulle vaske bil og male carport han. Men han pelte seg faktisk opp i senga når vi stod opp, så jeg kommer ikke til å vekke han ;o)

Skrevet

JOda, hans mor har prøvd å snakke til ham tidligere. Så jeg skal ta en skikkelig prat med svigermor i helga også....

Skrevet

Det er bra at hun ser det samme som deg da hvertfall! Det er jo ikke alle som er like "heldig" slik heller.

Du får fortelle henne om gårsdagen og si at slik kan det ikke være, men du når ikke inn.

Håper det ordner seg og at mannen din tar seg en velfortjent hvil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...