frøydis m/ 4 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Babyens smil fremkaller samme reaksjon hos mor som kokainrus, har forskere funnet ut. Smilet må jo være helt uten bivirkninger iallfall!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 da forstår jeg hvorfor jeg måtte rope navnet til dritgreigutten før han gikk i dag, for det ble ikke gerit for meg å si hadet før jeg hadde sett smilet hans helt på ordentlig..... det er tydeligvis en avhengighet man ikke blir kvitt.... og det er helt greit :-)
La Perla Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Tror ikke det stopper ved babystadiet. Når min nydelige fjortis ler skinner hele rommet av sølv og diamanter, den krøllhårede ellevåringens smil er som en eksplosjon av sollys og gull, og lillegutt på 4 sitt smil er bare rent sukkerøy og bringebærdrops.
Sara Rompompei Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Dette her kan jeg rett og slett være en billion milliard enig i hehe. Litt bivirkninger er det da men.... Man klarer seg jo ikke med bare ETT smil..... Man må jo ha noen doser i løpet av dagen for å ha fullkommen rus ;o)
Trollmora Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Så sant, så sant! Og av og til - når de smiler på en helt spesiel måte så blir jeg sittende som fjetret, omtrent som nyforelsket og får ikke rørt meg av flekken. Smil fra våre barn skaper avhengihet, av den sunne sorten:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå