Julia/Julie Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Blir så deppa når jeg logger meg på her og ser at det står minus foran antall dager til termin:-( Våkner hver morgen trist og lei for at det ikke skjedde noe i natt heller. Jeg var på vekstestimering på termindato, og alt så bra ut, men jeg klarer ikke helt å la være å bekymre meg. Jeg har ny time til UL 9 dager over termin. Tror dere jeg trenger å gå til lege eller JM før det? Hvordan er det med dere andre? Hva gjør dere for å holde motet oppe? Jeg er i veldig god form og kan stort sett holde på som før. Vasker, går tur og er sosial, men sliter litt med humøret når jeg går her hjemme alene.
Skattimagen<3 Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Å jada.... Du er ikke aleine!! Er 6 dager over i dag.. Føles heeelt feil for skulle lissom vært hjemme fra sykehuset med babyen jeg nå!! Hadde jeg planlagt hvertfall, men den gang ei.. Ganske hormonell så gråter jo en skvett i puta mi hver kveld når det ikke har skjedd noe mere!! Men ut må han jo uansett da=) Det er mitt eneste tips egentlig.. Ungen MÅ ut, selv om det føles som den har tenkt bli der i 9 måneder til!! Hold ut;) Er ihvertfall ikke lenge igjen til de små enedelig er ute hos oss=D
Gil Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 - 2 dager på meg. Gikk 12 dager over sist....mitt skrekkscenario. Orker ikke vente så lenge....blir også svært skuffet hver gang jeg er opp på toalettet om natten og det ikke er noe tegn. Håper inderlig at noe skal skje i løpet av helgen, men jeg har mine tvil. Skal til jordmor neste ons (7 dager over)...vet ikke helt hva som skjer etter dette. Forrige gang fikk jeg time fra sykehuset kl 08 en torsdag morgen og gutten min kom 0341 den tors, så jeg slapp å bli satt i gang
pifi med tre nurk Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Er fem dager over termin i dag. og jeg vet akkurat hva du mener! Jeg har nettopp lest en fødselshistorie og begynte nesten å gråte fordi det virkeer som det ALDRI blir min tur!!! Jeg er så lei av å ikke kjenne noe særlig tegn på at fødselen kommer til å skje.. hver natt legger jeg meg og tenker " i natt, da skjer det.." men våkner like uthvilt hver morgen..eller uthvilt og uthvilt..sover jo dårligere nå enn ellers, men allikevel.. skulle gjerne stått opp midt på natten og dratt til føden! Det er ikke noe jeg heller vil.. Jeg skal til jordmor på mandag..sist jeg var der var hun overbevist om at jeg ikke trngte den timen, men det ser jo nesten sån ut nå... jeg har ikke fått sjekket åpning eller noe sånt da.. Huff, det er nesten så jeg føler meg litt mislykket.. har jo vært i permisjon nå i fire uker... og gjør ikke så mye fornuftig om dagene...venner og familie tar kontakt hver dag og lurer på om det skjer noe.. folk kommer med gode råd for å få igang fødselen og mange har en "følelse" av når det kommer til å skje... men det stemmer aldri! Blir frustrert og føler nesten at jeg skuffer folk når det ikke skjer noe...
susemor-3 små Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Jeg er tre dager over termin i dag. Egentlig kan jeg ikke tenke meg noe stort kjedeligere enn å gå sånn og vente... Har vært ute og gått en tur på en times tid i dag også. Men ingen resultat - eneste "belønning" er at bekkenet murrer enda mer. Kynnere og nedpressfølelsen har avtatt, og jeg føler meg faktisk piggere i dag enn på lenge!! Tror ikke jeg kommer til å føde på denne siden av nyttår. Bortsett fra et verkende bekken er det lite som minner meg på at jeg har passert termin med god margin. Vi har barnepassproblemer fordi vi har to fra før som er sendt til besteforeldre langt på landet. De kan ikke være der for evighet- savner de sånn, og foreldrene mine blir slitne også. Vi hadde satt en deadline til søndag med å få de tilbake. Men tviler sterkt på at bror i magen har tenkt å komme før det. Så vi aner ikke hva vi skal gjøre. Jeg tror nok jeg skal klare å føde alene, men samboer vil jo så gjerne være med. Han har klippet navlestrengen på begge de to første. Jeg følte meg faktisk nærmere målet for en uke siden enn jeg gjør i dag. Nå har jeg bare lyst til å avbestille hele fødselen. Dette er kjedeligere enn å se på maling tørke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå