Twintipp og himmelblå Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg har sendt 5!!! mail til de hvor jeg sier opp mitt abbonement... Jeg har ringt og de har lovt å si det opp. Jeg har betalt mnd. beløp på et nummer jeg ikke har hatt siden -06. Jeg ringer idag og er mildt sagt IKKE blid!! Enda en faktura fra de i nettbanken.. Jeg krever at jeg får refundert penger for betalte fakturaer. De hevder de ikke har mottat noe fra meg. At det er min skyld, og jeg har t.o.m lagret siden hvor det stod så meget som: Vi vil behandle din henvendelse så raskt som mulig, men det kan ta opptil en virkedag før du får svar. Vennligst bemerk at dette ikke betyr at vi lover å ha løst dine eventuelle problemer innen en virkedag, da dette avhenger av problemets art og omfang. Pluss det jeg da skrev, osv. Jeg lagret altså hele siden! Og fortsatt nekter de. Jeg ba om å få snakke med sjefen, og hun skulle sende det videre!! Jeg har i TO!! år sendt de mail og ringt og forsøkt å få sagt opp mitt abbonement. Hva i all verden skal jeg gjøre!?? Måtte jo betale nye 520,- i dag for de to siste mnd. Tror seriøst det klikker for meg.. Jævla bakvendtland. Kan jeg ringe teleklagenemda eller noe?
klg,2 boys now:) Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 hehe tele2 i ett nøtteskall.hadde kjempe mye problemer med de da jeg hadde de.tok betalt for dobbel så mange tekstmeldinger som jeg hadde sendt,flere ganger før jeg oppdaget det.fikk beskjed om at de så feilen men at jeg bare måtte betalte så skulle de se på saken..hehe..lite akktuelt for å si det sånn.la vær å betalt regningene,eneste som fungere hos de der.
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 Hun lovet at hun slettet nr. idag da.. Jeg sa at hun kunne gjøre det så jeg hørte det.. Og jeg spurte etter navn, skrev ned dato, samt klokkeslett. Rene mafiabedriften jo!! Jeg er så frustrert.. Må jo betale, ellers går de vel til innkasso.
klg,2 boys now:) Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 men har du brukt nr siden 2006?i såfall må de jo se at det ikke er noe aktivitet på nr.de er håpløse,ikke annet å si.jeg droppet å betalte så fikk jeg purring,ringte igjen for å si at jeg sa opp nr å oppgav dato da det skjedde,å sa hvis de ikke har bedre system enn at de greier å følge med det så må jeg nesten ta saken videre.aldri hørt fra de siden.
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2008 Godt de hørte på deg da.. Kanskje du har skummel stemme, he he. Nei, ingen aktivitet siden 2006. To og et halvt år siden!! Husker jeg ringte og de spurte om jeg ville si opp hele nr. altså ikke videreføre det, JA, si det opp svarer jeg!! Jeg var så sliten når mamma ble syk at jeg byttet nr. for jeg orket ikke mas fra alle kanter. Og ENDA har de ikke klart å si opp abbonementet! Og enda mener de at de ikke har mottat noe fra meg, enda jeg har kopiert hele sidene hvor det står takk for din henvendelse, hva jeg skrev, dato osv osv osv.
klg,2 boys now:) Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 de prøver seg bare. ta frem streng-stemmen å si at du må ta saken videre hvis de ikke ordner opp i dag å pr i dag har du betalt kr.... for en tjeneste som ikke har brukt,å som dere ser har ikke vært aktivitet på dette nr.
Blue Lady Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 MÅ bare svare på denne Twintippen! Har også hatt stoooore problemer med Tele2. Det begynte med at sambo fikk regning på internett som en med samme navn som han hadde. Sambo kjenner tilfeldigvis denne mannen og sa i fra til han. Han med samme navn betalte regningen og sa opp abbonementet, for han bodde ikke lengre der det var registrert. Så begynte nye regninger å komme til MIN sambo, nå hadde tele 2 klart å endre adressen til VÅR adresse (første regning var bar epåskrevet vår adresse av posten som trodde det var min sambo det var snakk om). Fortsatt hadde regningene han andre sin fødselsdato. Sambo ringte og sa dette ikke var han, og han hadde aldri hatt internett fra dem. Ok, de skulle slette regningen. Så kom det en ny regnning med purring, sambo ringte på nytt, jada de skulle ordne opp. SÅ kom det en til regning, og da hadde de idiotene klart å finne sambo sitt fødselsnummer og bytta ut han andre sitt fødselsnummer med min asmbo sitt. Da hadde vi jo ingen bevis på at dette ikke var min sambo sin regning. (sambo hadde for masse år siden hatt telefon via dem, så de hadde sikkert fødselsnummeret lagret,) Dette gikk til inkasso, og det nyttet ikke å be de slette, for dette var o sambo sin regning påsto de. Det endte med at jeg (sambo er ikke så glad i konfrontasjoner og konflikter) ringte Forbrukerrådet og fikk råd om å be de sende bkreftelse på at sambo hadde inngått denne avtalen, for det ville de jo ikke ha i og med at han ikke hadde inngått noe avtale. Og dersom de ikke kunne oppdrive det i løpet av en uke så ba jeg de om å slette alt, dersom de ikke gjorde det kom jeg til å anmelde dem for trakassering. Da var det ikke måte på beklagelser fra de. Det må ha skjedd en stor feil og blablabla. Klarte å ordne opp når jeg truet med politiet, det sier litt om det drittselskapet!
balsam Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 har hatt en hel haug med problemer med tele2!!!! DRITT TELE2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå