huldra86 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Heihei alle sammen, nå melder jeg meg inn her også=) Jeg har foreløpig termin 14 mai men det er usikkert pga ta min forrige mens var 1 uke for tidlig og varte bare et par dager. Jeg kjenner godt at jeg er gravid, er kvalm, trøtt, tunge og ømme pupper, mye (les:ekstremt) svimmel, veldig oppblåst og jeg ser antydning til mage (Tidlig:s) har ei tulle fra før av som er snart 2 år. Vi er ikke helt sikre på om vi skal beholde enda men jeg vil gjerne. Skal på tidlig ul på Tirsdag så vi får se da.
Nr4? 💓 Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Hei hei!! Velkommen til oss da!!Vi har en fin tid foran oss, det vet jo du også siden du har ei tuppe på 2 år! Jeg har en liten gutt på 10 mnd, og ver også itvil..har bestemt meg for at mim lille spire skal få samme sjangse som storebror! Håper dere finner den løsningen som passer dere best!Veldig lurt å tenke gjennom tingene masse hvertfall.. Lykke til! Krysser fingrene for at du blir med oss videre hvertfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå