januarbaby+maibaby Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 foruten å trene for d vet jeg Men har dere noen gode dietter? Har lagt på meg 5-6 kg i sommer å trives ikke i det hele ....
Gjest Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Man kan jo telle kalorier da, men det letteste er å kutte ut mat etter kl.18. Da går man som regel ganske raskt ned i vekt. Ellers anbefaler jeg å kutte ut all melk, juice og ost - noe som inneholder noe sinnsykt med kalorier. Foruten alt søtt da:)
tri smi kinisiri Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Som sagt over her: Ikke spis noe/spis lite etter middag... Om man trener på kvelden bør man få i seg noe, men ikke så mye. Kutt ut brus, godteri i ukene.... Ha alltid en stor bolle med god salat med masse godsaker i i kjøleskapet, spis salat til "alle" måltider, sammen med brødskiver, middag, osv...
2 søte små:-) Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 www.vektklubben.no synes jeg er fin, gratis og man får se hvor mye kalorier maten inneholder. Har sluttet med det store glasset appelsinjuice til frokost kan du si:-) Spis rent kjøtt og fisk til middag, men nesten viktigst av alt spis nok, men sunt! Jeg har nå fått av 3 kilo på 1 mnd.
Nicita73 Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Spis lite og ofte, hver 3. time. Det at man ikke skal spise etter kl. 18 er visst bare tull, man skal holde forbrenningen i gang, hele vårt våkne døgn.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Kutt ut alt av sukker, og skjær ned på karbohydrater til det minimale, spis mange små måltider (ikke dropp kveldsmaten, da fucker man til forbrenninga). Bruk rene produkter og ikke tell kalorier.
Hikken Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Signerer på den over her, kutt ut sukker og spis så lite karbohydrater du kan. Funka glimrende hos meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå