Gå til innhold

eget rom til småen

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke i det heletatt om et egen rom vil hindre henne i å våne klokken 6. men jeg har en liten mistanke om at hun våkner av snorking og andre lyder som at sengen knirker og slikt.

flere som har hatt barn som har stårr opp tidlig men ette rå ha byttet rom sovet litt lengre.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forresten hun er 8 månder

Skrevet

min erfaring er at når de er 8 mnd ( jeg har to barn ) så blir de mye mer "vokne" enn de har vært og vil ha med seg ALT som skjer. Jeg tror derfor at de sover lettere, så det kan kanskje være lurt å legge henne på eget rom.. Mine voknet uansett. Med datteren min, som hadde sovet hele natten fra 7 uker, måtte vi være strenge. hun begynnte å vokne rundt 8 mnd. hun ga seg ikke før hun var 10 mnd. da var vi strenge. nå sover hun som en stein igjen ( 3 år nå )

Skrevet

mini på 2.5 har hatt eget rom siden han var 13 mnd - han våkner fortsatt kl 0600 hver eneste dag :((((

Skrevet

unnskyld meg, jeg leste HI litt fort. jeg tenkte på å det å vokne midt på natten og ville opp.... datteren min vokner fortsatt kl.6... ikke noe som hjelper dessverre.

Skrevet

gutten min sov mye bedre når han kom på eget rom. nå sover han til kl.7.30. (13mnd)

I sommer når han sov på rom med oss (11mnd) så våknet han kl.6 hver morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...