hit og dit Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 dei burde kunne litt om det iallefall.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 tviler på det, men de burde kunnet mer..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Nei, det kan de aldels ikke. De svarer bare ett eller annet for å gi deg ett svar. De som kan det er jormødre, helsesøstre og barnepleiere.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Jeg er lege og vi lærer en del om amming. Men det bli mest om komplikasjonene, som infeksjoner, abscesser etc...... Ammeteknikk, derimot, skjønte jeg ikke bæra av før jeg ble mor selv. Ingen som hadde lært meg i med.studiet at de første 3 ukene skulle jeg ligge masse, spise masse og bare amme, amme,amme for å få melkeproduksonen igang. Så, ville ikke bedt legen om ameråd, med mindre det var en mor som satt der. Da er jordmor, helsesøster, bedre valg. Og venninner.....
hit og dit Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Men da kan du jo om melkeproduksjonen, som var spørsmålet. Ammeteknikk er jo ikkje heilt legens felt heller da.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Nei så absolutt ikke. Har til og med en venninne som da hun fikk sin første fikk beskjed på barsel at det var bedre at hun gav mme og ventet med ammingen til "ting roet seg". Det eneste problemet var såre brystvorter.. Kan tro hun slet med produksjonen da hun skulle begynne å amme etter 1uke... Hun hadde jo ikke pumpet eller noe, heller ikke prøvd skjold e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå