Gå til innhold

Hvor gar grensen for verbalt misbruk ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nar kan man si at man bir verbakt misbrukt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går på hvor mye du egentlig selv "tåler".

Noen synst det er verbalt misbruk å bli kalt kjerring, mens andre ikke har noen problem med dette ordet.

Selv vil jeg påstå at det å bli "hakket på" eller rettere sagt mobbet er verbalt misbruk. Har selv nesten blitt hjernevasket av å ikke ha tro på meg selv, kalt de mest grusomme ting og blitt skreket til av en gammel eks. Så det ikke da, men vil nå påstå at det var verbalt misbruk. Ble jo skikkelig deprimert av å høre slikt dag ut og dag inn. En ting er å bli såret, men når man får vondt inni seg og det gjentar seg over lang tid er det så ødeleggende for en person.

Skrevet

Verbalt misbruk er -per min definisjon- når det gjentatte ganger kommer kommentarer som kun har til hensikt å trykke den andre ned og føle seg dårlig. Gjerne systematisk og over lengre tid.

Skrevet

Takk for svaret ditt.

Foler at jeg begynner a mistr meg selv. Husker snart ikke hvem jeg var en gang i tiden. Ma foye meg etter han hele tiden,og om jeg sier en liten ting imot far jeg hore at jeg er totalt udugelig.

Han sier at jeg kun er en kjopekone og skal holde munn. Jeg var en prostituert for lenge siden og det bruker han mot meg,selvom han vet at det ikke var frivillig.

Han slar meg aldri,men allikevel foler jeg meg misbrukt.

Skrevet

Hvorfor i all verden flytter du ikke bare fra ham?

Skrevet

Har ikke noe sted a dra. Vil da bare bli sendt ut av landet med tre barn,og ingen penger.

Er bare sa lei av a hore hvor dum jeg er hver eneste dag.

Takk sa mye for at dere horte pa meg :)

Skrevet

Hvis du har hatt lovlig opphold i Norge i minst 3 år, så har du rett til å søke om å få bli her i landet for godt. Dessverre er det mange utenlandske kvinner som ikke vet dette eller som har det fælt i minst 3 år før de kan søke om opphold på selvstendig grunnlag. Kontakt f.eks JURK(juridisk rådgivning for kvinner). De skal kunne hjelpe deg til å finne ut av dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...