ehtaner84 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 nå trenger jeg litt tips. nutta spiser på brødskiva si: -skinkeost -baconost -rekeost -leverpostei -makrell i tomat -prim (veldig sjelden) hva mer er det jeg kan gi henne?
ehtaner84 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 hun er bare 8 mnd. vil ikke gi så mye sukker
nybebis Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 mine ville ikke ha fast føde før de var 11 mnd, men kaviar har vært en slager med begge.. ( mulig du synes det er for salt til en 8 mnd )
Gjest Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Det finnes sukkerfritt syltetøy. Hervik-syltetøy er søtet med eplesaft. Personlig gir jeg heller sukker i pålegg enn salt. Baconosten er jo kjempesalt (synst jeg av egen smak da).
Gjest Gul stjerne Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Det er jo så forsvinnende lite de får i seg, at jeg gir min lille det meste. I dag fikk han jarlsberg, men smakte også på min med salami og agurk. Min virker alltid å være mer spennende enn hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå