FraENtilTO Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 på tirsdag går eg over i andre trimester og skal man ikke kunne føle seg litt mer trygg da??? er så redd for å miste, men håper alt går bra!!!
*Lunamor* Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Jeg går også over til 2.trimester på tirsdag! Sjansen for abort skal da være betraktelig redusert, så du kan begynne å senke skuldrene da. Dette går nok bra skal du se! Har du også termin 1.april?
FraENtilTO Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 har 2. april, så kanskje eg ikkje går inn i 2.dre trimester før onsdag da?? men er 12+0 på tirsdag.. tror eg:-) syns det er så vanskelig å senke skuldrene.. i går kom det noen få dråper friskt blod og kjente panikken bre seg.. men er litt sår nedentil for tiden så kan jo bare være det....... men krysser fingre for at alt går strålende.;-)
Lillemarit Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Vil IKKE skremme eller noe slikt, men ikke tro at faren er over. Jeg var i uke 13 å trodde at nå skulle d i allefall gå bra, men mistet, SA: Var så lite forberedt på det, var helt knekt. Er i uke 5 nå, skal ikke gjøre samme feilen igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå