Elisan Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Huff, nå må jeg stille meg i rekken av de som har blødning. . i natt kom det brunt blod når jeg hadde tisset. Det kommer når jeg tisser nå også. . er litt bekymra. Rart at det er brunt. . . noen som har opplevd noe lignende?
Marlex Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Med nr 1 hadde jeg blødning i 2-3 dager i uke 6-7. Det var brunt og lite! Fikk ultralyd for å sjekke, og alt var bra! Så krysser fingrene for at det er det samme du opplever:-)
LilleSolaMi<3 Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 jeg har hatt brun utflod 3-4 ganger i løpet av 13 uker nå,alt fra ganske masse til veldig lite! og alt er helt bra her hvertfall! når det er brunt,har det vært en blødning som har blitt liggense oppi skjeden,så det kommer ut som brunt,gammelt blod! det kan være noe så ufarlig som en blodåre som brister,noen blør litt når livmora strekker seg=) så lenge du ikke blør masse og har vondt skal du ikke bekymre deg,sa legen min til meg=) det er heeelt normalt med små blødninger/brun utflod=)
Mamma snart :) Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 jeg har hatt småblødninger i en uke nå. Var på Ul idag..Der så jeg verdens søteste hjerteslag. Ble så glad. legen sa at jeg hadde blødd fra livmorhalsen og at jeg kunne blø litt fremdeles, men det var ikke farlig. Alt sto bra til med den lille. Puh
Elisan Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 Takk for beroligende svar :-) Det brune blodet gav seg heldighvis etter ca 12 timer. Velger å tro at alt er bra med det lille embryoet! Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå