eple72 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Da er det Odas tur- mandag begynner hun i barnehage ikke langt fra der vi bor. tror mamma og pappa er like spent som lille Oda - som begynner å bli så stor sukk Noen som har noen råd ved barnehagestart?
Endelig ny spire i magen Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Så spennende. Jeg har vel egentlig ikke så mange råd og gi dere... bare husk å merk alle klær. Men bare spør så kanskje jeg kan hjelpe til, kommer liksom ikke på noe sånnpå stående fot. Masse lykke til!!!!
Millapril Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Det går sikker kjempebra med Oda, så sosial som hun er! Mitt råd er å bare ta seg god tid. La jobb/skole/annet ligge noen dager og bare bruk tiden for at vesla skal føle seg vel. Vi sendte også med en kjent bok og en bamse hjemme fra, som ble brukt som "trøst" i overgangsperioden. Det var stor suksess for oss! Lykke til, gleder meg til å høre hvordan det går fremover!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Hei, Lykke til med barnehageinnkjøring. Kommer sikkert til å gå veldig bra. Oda vil nok trives i barnehagen. Merking av klær vil vel jeg også si er det viktigste. Alt annet får man beskjed om underveis. Gleder oss til å høre hvordan innkjøringen går.
Bellen^2 Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Masse lykke til i morgen! Det er en spennende situasjon for alle, både dere og Oda, men dette klarer dere fint. Sebastian brukte laaang tid på å venne seg til å være i barnehagen, men det gikk seg til det også. Nå tar han matboksen sin, gir hadetkos til gubben/meg og forsvinner inn for å spise, glad og fornøyd. Mitt beste råd er å være positiv og ta det som det kommer. Kanskje Oda synes dette er stas fra dag én, eller kanskje hun bruker litt tid, men det er ikke noe å stresse med, det går seg til:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Heisann Hvordan gikk første barnehagedag i dag? Tipper alt gikk helt strålende :-) Som de andre sier: Merk alle klær, og ha godt med skift i barnehagen :-) Camilla griser som et uvær når hun skal spise så det er som regel alltid ett skittent skift når jeg henter hehe Ellers så har jo også Camilla sitt koseteppe med seg, uten det så hadde det vært krise uansett hvor hun er hehe Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå