alene pappa Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 noen her som er singel og ikke ønsker å være det? Jeg har veldig lyst til å treffe noen snart, men det viser seg å ikke være så veldig lett når man er alene med barn, og uansett så tror jeg ikke byen er den rette plassen å finne noen. Den jeg ønsker å være med må være seriøs, ærlig og trofast. Ferdig med masse festing osv. Ønsker meg veldig ett familie liv. Liker også masse kos og nærhet. Om noen ønsker så send gjerne en PM eller noe. Jeg bor ved lillestrøm/oslo.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Skal se du treffer nok den rette snart;) Finnes vel seriøste date- sider på nettet gjør det ikke? Går kanskje an å prøve noe slikt?
alene pappa Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 tja... hvert innom noen forskjellige steder, men jeg er jo ikke noe flink på sånne greier da, så blir mere passiv. da blir det kjedelig og jeg gir opp. he he
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Åhh, får lære deg kunsten å konversere slik at det ikke blir kjedelig da;)
alene pappa Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 he he.. kanskje det ja;)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Jupp jupp! Hvordan er det forresten å være alenepappa? Sitter du like mye hjemme på lørdagskveldene som mange alenemødre, eller er vennene dine flike til å komme innom på slike dager?
alene pappa Skrevet 14. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2008 he he ja det er nok ikke noe bedre. har lite med venner som har barn så blir aller mest alene da folk uten barn har mere spennende ting å ta seg til på en helg og kvelder ellers. og etter 4 år som alenepappa så er det ikke så mange venner igjen heller. folk blir vel lei av å bare komme hit etterhvert.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Hoff, nei sånn er det. Litt glad jeg har masse familie i nærheten som forbarmer seg over meg og kommer innom når som helst. Du har ikke famile der da, som kan passe gutten din? Må vel være godt for sjel og kropp å komme seg litt ut og få være sammen med venner.
alene pappa Skrevet 14. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2008 dårlig med familie her ja. mesteparten av den bor ikke i norge lengre. så da blir det dårlig med barnevakt osv her. må nok klare seg selv.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Nei, da blir det med ett litt vanskeligere. Skal ikke være lett å være alene hele tiden:)
unnl Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 Tenker mye på det samme... Hvordan finne noen? Vanskelig å finne tid til det:P
alene pappa Skrevet 15. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. september 2008 å finne tid skulle jeg ikke hatt noen problemer med. værre å finne den jeg skulle brukt tiden med så det er bare å si fra. hehe
Gjest marie-s Skrevet 15. september 2008 #13 Skrevet 15. september 2008 Tja, jeg har ei venninne som er singel, skal tipse henne;-)
unnl Skrevet 15. september 2008 #14 Skrevet 15. september 2008 Hehe, ja jeg skulle nok funnet tid til personen jeg også, var ikke det jeg tenkte på. Men å finne tid til å lete etter denne personen, det synes jeg er litt vanskelig.. Og hvor leter man?
alene pappa Skrevet 15. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 15. september 2008 Ja skjønner. Må jo være internett da, eneste er at det ikke funker for meg. he he
unnl Skrevet 15. september 2008 #17 Skrevet 15. september 2008 Internett er ikke enkelt nei...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå