MissBehave Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Har bestilt legetime,men den er ikke foer 22.sep. Fant en kul i underlivet for ca en maaned siden,og naa har den vokst. Noen som har hatt det samme ? Jeg er jo nyskjerrig paa hva det kan vaere. Haaper det er noen kloke damer der ute. Nei, jeg er ikke hoeygravid selvom det staar det i nicket. Er litt lat og har ikke faatt fjernet det
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hadde krevd å få kommet til lege i morgen jeg da.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 hadde krevd en akutt time i morgen jeg og.. Skal ikke tulle med helsa,, lykketil
Eve Dallas Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Ene svigerinnen min hadde to eggestore klumper i kjeden. De var vanvittig smertefulle, men ikke farlige. Hun opererte de bort. Kan jo være en betennelse.
Zikosu og William Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 kan rett og slett være vorter...hvordan er det med utflod og sånn da??slimete??lukter ille??svir det?? isåfall er det ikke farlig og vortene fjernes med laser på gynekologisk polilinikk på sykehuset...
Skravlefruen med huleboer Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Når oppdaget du den i forhold til svangerskapet/fødsel? Kan det være en årenkute?
cherry coke Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Det trenger ikke å være noe farlig. Det kan være så enkelt som en fettkul, kvise eller betente hårsekker. Veninna mmi var hysterisk for hun hadde funnet en kul nedentil og det vste seg at det var ei kvise. De kan blir gigantiske der nede pga mye ulumskheter. Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå