Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Han bare elsker å gå i boxenen om kveldene, og da ender de jo med at han tar hendene ned i der og tar på seg selv.. og da sitter han sånn o ser tv og tar på inni mellom.. og kan sitte og vifte med den.. noen flese som sitter sånn????????
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Nei æsj! Da hadde jeg sagt det samme til ham som jeg sier til guttungen "slik gjør man bare når man er alene". Heldigvis har min mann litt oppdragelse så jeg trenger ikke være vitne til noe sånt. Det hadde aldri blitt noe her i huset da. Æsj.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Min er også sånn,og det ender titt og ofte med spontan sex på sofaen, stuegolvet, kjøkkn osv... Jeg kan overasske han ved å plutselig bøye meg over han i sofaen å suge han litt. Syns det er deilig jeg,og jeg går ofte selv i liten nattkjole uten truse eller i morgenkåpe uten noe under. Jeg kan sitte å lese,å plutselig er det en finger på tur mot de rette stedene
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Å vitne til noe sånt er jo absolutt bare behagelig. BLIR DE IKKE SÅNN PÅ SOVEROMMET DERES HELLER DA?? siden du skrev :Det hadde aldri blitt noe her i huset da. Ja de er jo bar sunt med litt spontan sex, og kosing av seg selv og hverandre.. alt trenger ikke skje på soverommet..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Slik er det her i huset også! Vi liker å gå lett kledde, han i boxer eller morgenkåpe og det samme gjør jeg. Har hatt flere ville sexrunder i huset, hehe! =)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 HAn høres seksuelt frustrert ut. HAn går å viser seg frem i håp om at du skal få lyst på han, men er du ikke hypp på han blir det bare frastøtende og barnslig. Eksen min var sånn og. Ibegynnelsen synes jeg det var søtt. Da jeg var lei han synes jeg det var patetisk. Hva med å ta litt på meg så jeg skulle få litt lyst og ikke bare gå å vifte med pikken å tro at jeg skulle bli grisekåt a det lissom.. for et nivå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå