Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg har vært sykemeldt pga kvalme under de første ukene av graviditeten. (noe jeg vet sjefen min har vært sur for fordi han mener at graviditet ikke er en sykdom) Sykemeldingen min går ut på søndag. Jeg har heletiden stått oppført på vaktlista fra mandag av. Når jeg går innom jobben tilfeldigvis i dag oppdager jeg at jeg er fjernet fra vaktlista så langt den strekker seg. Enda verre er det at når jeg ringer sjefen min får å høre hva dette dreier seg om. Får jeg beskjed om at han ikke har tid til å se på det nå fordi han står på farten til flyet til brasil å kommer hjem om 3 uker!!! Hva gjør jeg?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Ring fagforeningen din og hør om dette er lov.. Jeg er usikker, men det virker jo litt rart om noe sånt er lov da...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Da hadde jeg bedt om å forlenge sykemeldinga.. Kanskje uetisk, men han ber jo om det.. Antagelig har han regnet med at du blir sykemeldt lenger, og "reddet" seg siden han skal på ferie.. Gå til legen og få en ny sykemelding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå