LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Vrengte av sengklærne tidligere i kveld, og skulle legge på nytt. Men så ble jeg opptatt med noe annet og litt sånn, og plutselig er jeg stuptrøtt og klokka er tolv. :-S Kan noen vær så snill å komme hit med en stuepike til meg? Sånn snarest???
Banshee Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hehehe, som man reder ligger man ;o)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 Nææhæi! Ligger jo ikke, kan ke legge meg jo! :-(
Banshee Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Skiftet på sengen i en reklamepause imellom tv-programmene "mine" jeg ;o) Lur jeg! ;oP *ler*
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 Pokkir så smart du var da!!! Kom på at ikke nok med den jobben, har en stabel nybretta klr OPPÅ sengen som må plasseres først. Nesten så jeg vurderer soffan, for nå har jeg lim på øyelokka.
Banshee Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Hehehe, har ikke en kleskorg du kan legge klærne i til i morgen da? Det har jeg gjort ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå