Gå til innhold

Nei,nei,nei=( Hårkrise her! hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos frisøren i dag og tatt ettervekst med lystoning. Bruker alltid den samme fargen og er alltid fornøyd, men i dag blandet hun litt annerledes med den grunn at jeg ikke skulle bli for "gul" i bunnen pga solbleking fra sommeren.. Men det jeg ser når jeg står på badet i kveld er at jeg har en krans rundt hodet som er sølvgrå!!!!! Jeg har fått blåskjær farge jo!!!

Jeg er ikke en person som pleier å klage, men kan jeg ringe dit i morgen å be de fikse dette?! Nekter å gå slik, vil heller stripe håret mitt i gyldne honningfargede striper. Dette ser helt for j... ut, og så ikke-naturlig!!! Har jeg krav på ny time/krisetime i morgen? Jeg skal jobbe hele helgen og har lite lyst til å vise meg ute blandt folk nå...

*griner og river meg i håret*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, det er like lov å klage på frisørarbeidet, som på alt anna ein betaler for/kjøper:)

Ring i morgon, du:)

Skrevet

ja, kommer til å ringe i morgen tidlig...

hilsen sølvreven...

Skrevet

Det som har skjedd er at fargen har overlappet den gamle.

Ja, du kan klage.. Men sølvfargen vil forsvinne litt iløpet av de neste gangen du vasker håret.

Ta å vask det å se om det ikke blir bedre.

Så kan du gå tilbake å høre hva dem kan gjøre, de blir bare glad for at du kommer tilbake :)

Skrevet

vask håret ditt du så er det nok helt sikkert borte.rart at frisøren ikke fortalte deg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...