HopsiDeisy Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Har hatt litt for mange bom-kjøp de siste åra vedr dette plagget! De bare popper ut liksom, spes på eine sia! Så da fant jeg frem til ei måle-tabell, og plotta inn måla mine. Fikk svar at jeg skulle ha 90B..... Var ikke det en rar størrelse? Har de siste gangene kjøpt 85C, men de passer jo ikke. Så var jeg inne på Ellos nå da, men de har ikke noe i den størrelsen! Er jeg så dårlig proposjonert? Overvektig med små pupper liksom?
Gjest Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Huff helt enig! Det er vanskelig å finne en god bh i riktig størrelse. Vi trenger Trinny og Susannah!! ;-P
Monajenten Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Det funker ikke å putte inn mål inni en tabell. Du må dra til en undertøysforretning og få målt deg skikkelig.
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Enig med Monajenten. Hvis jeg går ut fra målene mine skal jeg egentlig ha 75C, men jeg må bruke 80D for at bhen egentlig skal passe...
tarzanjenta Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Og hvorfor i heiteste kan ikke en 80B være en 80B uansett mener jeg?!?! Det er så vanvittig irriterende at puppa ramler ut hver gang man bøyer seg. Mange syter over for små pupper, men det er ikke så enkelt når de er som to fullverdige meieri heller.........
Gjest Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 dra i en ordentlig undertøysforetning å få målt deg og helst en foretning som ikke bare selger spansk/fransk/italiensk undertøy fordi de er ofte litt mindre i str enn andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå