♥Snulder Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Egentlig burde jeg ha lagt meg i bingen for lengst... har maratondager med jobb, møter, foreldremøter og slitne unger;) I tillegg så skal jeg til Stavanger på kurs søn - tirsdag.... Men her sitter jeg..natteravnen:=) Deilig med fullstendig stillhet i huset! Eneste lyden akkurat nå er klikkingen fra pc-tastaturet og en malende katt! Noen av dere kjenner meg... og andre ikke! Men jeg er altså den kvinnelige ikke-voldelige utgaven av Jekyll and Hyde! Seriøs, bestemt, blid, hjelpsom og til tider litt for energisk i jobb og sosial omgang. Stille, innadvendt og tenkende i mitt eget selskap. Livets finurligheter er mange! Men heldigvis så er de mest av det rare og positive slaget:=) Kveldens tankerekke omhandler dette: Styrke og mot - og forskjellen mellom dem "Man trenger styrke for å være tøff. Man trenger mot for å vise ømhet. Man trenger styrke for å bære rustning. Man trenger mot for å gå uten. Man trenger styrke for å vinne. Man trenger mot for å overgi seg. Man trenger styrke for å være helt sikker. Man trenger mot for å våge å tvile. Man trenger styrke for å tilpasse seg. Man trenger mot for å være annerledes. Man trenger styrke for å kjenne en venns smerte. Man trenger mot for å kjenne sin egen. Man trenger styrke for å vise sine følelser. Man trenger mot for å vise dem. Man trenger styrke for å stå alene. Man trenger mot for å lene seg mot noen. Man trenger styrke for å elske. Man trenger mot for å la seg bli elsket. Man trenger styrke for å overleve. Man trenger mot for å leve." ....og nattens konklusjon er denne: Jeg... tenkeren er full av styrke!!! .... men fy søren så lite mot jeg har!! Og hvis noen tenker akkurat nå... "jammen er hun litt rar denne Snulder-figuren.... så har dere helt rett!! ;=D
Natteravnen* Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Fet var et fint visdoms ord (les:setning ;-) du hadde! Ikke dumt det der. Vi har alle mange dagar der vi har våre heilt egne verdensproblem å løyse, håper det går greit for deg å ordne dine, andre sine er det ikkje alltid vi kan gjere noke med, uansett om vi vil eller ei ;-) og forresten so er natteravnen her!!......-ikke der ;-) -litt rar er vi visst alle her.... moahahaha!
Reveenka Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Jeg tenker at du faktisk har både styrke og mot, jeg! Kanskje man bare ikke ser seg selv så godt som andre gjør av og til? c",)
Gjest Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Jeg leste det du skreiv i natt,og ble liggende å tenke.. Du er for meg ei beintøff dame,som også viser det motsatte =))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Så utrolig fint beskrevet Snulder!! Og vet du, sånn jeg har blitt kjent med deg, så er du full av både mot og styrke. Kanskje ikke alltid følelsen er der, men det er det du gir ut av deg selv. Du er som du sier full av styrke, men jammen er du fylt av mot også. Ikke mange mennesker kjenner din historie, men vi som gjør det og som også har vært så heldige å få deg til venn, vi vet:-) Du skal være stolt av både motet og styrken din! Og så er du ikke rar i det hele tatt, men du er helt unik og jeg er glad i deg, og takknemlig for å få være din venn:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Ja litt rar er du;-) Men mest full av mot,styrke,humor og varme:o) Og godt er det..... for vi trenger slike mennesker rundt oss.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå