solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Har akkurat sett på noen bæreslynger og syned de var litt fine, men mini er 16 mnd og 10 kg og ser ikke helt for meg at han skal kunne sitte i en slik uten å falle ut..... Men gud så praktiske når man har liten baby som man skal amme i offentligheten.... Da skjuler man jo hele amminga egentlig...
Gjest Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Gutten min er over året, og kan fremdeles sitte i en sånn en, men ikke ligge sånn som små babyer gjør da. Det er utrolig kjekt når man etter mye om og men mestrer dingsen!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 hm... hører jo de som har en eller annen form for slike bære greier at de er veldig fine og praktiske ++, men ser liksom ikke helt for meg at det skal være så enkelt med en som sitter opp og skal følge med på alt... men det er nok noe jeg må vurdere til senere (neste baby)
Nenya^juni2010 Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Det er jo en av de tingene som er så supre, de kan sitte opp å følge med:) På den måten blir de mert integrert i sosiale ting, de er med på det du gjør i stedet for å bare sitte i vogna å se framover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå