Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg skal slappe av masse. kose meg sammen med barna. Håper på fint vær så jeg kan få vasket unna litt babytøy og annet som ligger på vent. De har meldt fint vær og da er det så herlig å henge ut klær til tørk å få vasket og ryddet litt. Men har regnet så masse her i det siste at jeg tør ikke tro på det enda... Får besøk av ei venninne på lørdagen på ettermiddagen, gleder meg til det. Dere da??? Noen med noen spennende planer??
Mille** Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 I ettermiddag skal vi til svigers, svigerfar har hatt bursdag, men var bortreist på dagen, skal bort med pakke i dag. I kveld skal vi kose oss med kanelsnurrer som jeg holder på å bake nå, og se på skal vi danse. I morgen må gubben på møte kl 8!!! (møte på en tidlig lørdags morgen liksom!) og når han kommer hjem starter vi nok på tur med campingvogna. Nydelig vær her nå, og de har meldt like fint i helga. )
bambi på isen Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Vi har fått lånt oss ei hytte, så vi skal på hyttetur i helga, ungene er helt ville. Har de 2 yngste hjemme idag, og eldstemann kommer hjem rett etter skolen er slutt, dropper sfo idag;-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Idag tror jeg ikke vi skal så masse. Rydde litt, vaske litt og handle litt. Skal ned til naboene ikveld. Imorgen skal jeg på jentekveld med noen venninner og på søndag skal jeg også treffe noen venninner. Blir en koselig helg =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Jeg har jobb i kveld, i morgen kveld, og søndags formiddag. Hele helga går liksom bort når man har jobb. Skal vel kanskje ta oss en bytur i morgen formiddag, og ellers finne på noe spennende med ungene.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Da skal du og jeg ha en like spennende helg, storebror og knerten.. Jeg skal jobbe seint idag, seint i mårra og tidlig søndag.. På formiddagen i mårra skal vi en liten tur på loppemarked.
Gjest Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Skal være alene hjemme og kose meg med sønnene mine (både to- og firbente). Er kjempeblakk (har handlet alt for mye stæsj i det siste) så eneste utskeielse blir en pose godis imorgen.... Håper det går noe bra på tv, ellers er det meldt bra vær så får legge opp til ekstra lange turer i helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå