:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 er det sånn at dere jobber mer i starten av skoleåret også normaliserer det seg etter vært? *håpe håpe*
Silvia Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Det er veldig mye å gjøre i starten av et skoleår ja. Normaliserer seg kanskje litt utti semesteret. Men mye å gjøre rundt tentamen- og eksamenstider også da, for de som har elever som kommer opp i det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 nei, heldigvis ikke tentamner og eksamner. men det er godt og høre at det roer seg :-) takk :-)
Gjest Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 roer seg.. tenker du på å gå den veien?? (Eller venter du på noen..hehe)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 hehe... venter på noen... hehe..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Ja. Eller, i begynnelsen er det halvårsplaner som skal lages og foreldremøte som skal forberedes, og så tar det litt tid å komme "inn i" de nye bøkene, nye arbeidsplaner osv (spesielt hvis man har ny klasse). Når det har gått noen uker, kan man senke skuldrene litt mer. Selv har jeg helst jobbet på mellomtrinnet. Nå har jeg hatt permisjon i ett år og er i år kontaktlærer på småtrinnet :oS Litt skummelt, for nivået er et helt annet, masse nye foreldre osv- Kjenner at jeg stresser litt mindre nå enn for et par uker siden )
Gjest Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Hei! Vil bare minne om at vi lærere faktisk skal jobbe flere timer i uka enn andre. Vi skal jobbe 43,3 timer i uka for så å avspassere det på sommeren. Min erfaring er at jeg jobber mer enn det også Jeg jobber i Oslo og det kan nok være mer stressende enn å jobbe mange andre steder. Men...så er det verdens beste jobb også da!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2008 ja det vet jeg, men fortiden så er det bare jobb jobb jobb og jobb og jeg vet det er en nødvendighet, det passer bare ikke inn i det jeg vil... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå