Matildesnusk + lille ups Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 http://www.bubblyfunk.co.uk/article_info.php?articles_id=39 Skal lage en sånn type, tenkte jeg. Nå trenger jeg bare litt hjelp med hva jeg skal ha i fyrstikkeskene.. Så langt har jeg bare kommet på sjokolade og flaxlodd..
Gjest det spirer og gror Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 oijj... den var jo dritrå!! stjal den "ideen" din jeg nå.... =O)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 Hehe, ja er jo ikke akkurat m i n idé da, så den er fri til å stjeles av hvem som helst. Men hva skal vi putte i eskene da?? Hadde det vært til ei lita jente så hadde det vært enklere, men jeg vil jo lage til venninna mi. Ikke enkelt
Matildesnusk + lille ups Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 Hehe, ja er jo ikke akkurat m i n idé da, så den er fri til å stjeles av hvem som helst. Men hva skal vi putte i eskene da?? Hadde det vært til ei lita jente så hadde det vært enklere, men jeg vil jo lage til venninna mi. Ikke enkelt
Suprise! Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Oh,sånn har jeg lyst til å lage til venninna mi som jeg skal være forlover til neste år! Forslag på hva jeg kan legge i som har med bryllup å gjøre? )
Gjest det spirer og gror Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 tja.. hva med en parfymeprøve, øyenskygge.. pastilleske, hmm... en tier.. :-p det må jo være små ting... som passe i eskene...
mam <3 Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Kommer jo an på hvor dyrt det skal være da. Men man kan jo ha smykker, ringer, hårpynt, små glassfigurer, gavekort på venninnekvelder. Er ikke så lett når det må være så smått.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 11. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2008 Nei, ikke lett, og det er jo litt det som er så moro også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå