Gå til innhold

Hvor mange tenner har barna deres på snart 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dere med barn som fikk tenner sent, virker det som om de sliter mer med tennene enn "normalt"?

M. blir 2 i November og har fått 4 oppe og 4 nede fremme og 4 jeksler. Hun har hatt kjempeproblemer med tannfremmbrudd. Fikk de første 2 når hun var ca 2 annenhver måned etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi har like mange som din. De kommer puljevis, men har heldigvis ikke hatt så mye tull med det. Våkner litt på kveld/natt, men legger seg etter litt trøst og evt smurt gommene med litt dentinox (tror jeg det heter) når det er ekstra ille.

Skrevet

Mini her i huset fikk første tann da hun var 17mnd, og nå, halvannen måned senere, har hun fått sju tenner. Så her kommer de sent, men fort! Har ikke vært spesielt plaget. Det har vært bare et par netter hvor hun har vært umulius, men roer seg når paracet'n begynner å virke.

Skrevet

Gutten min er 18 mnd. Han har 16 tenner. Han fikk ikke tenner veldig tidlig. Men han har alltid fått 4 og 4 tenner i slengen..!

Skrevet

Jenta mi på 22 mnd har 16 tenner. Har slitt veldig med tannfrembrudd...

Skrevet

Min datter hadde 20 tenner da hun var 2 år. Hadde bare plutselig fått alle 2 årsjekslene uten å klage på vondt i munnen, hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...