Gjest Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Og det er en uke til termin. Sist kom det ikke melk før babyen var ute. Håper dette er et godt tegn - rar følelse å ha melk i puppene igjen ;0) Begynner så vidt å demre hvordan det var sist gang. Vet virkelig ikke om jeg gruer eller gleder meg til den første barseltiden......
nr2-imagen:) Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Mine pupper har lekt siden uke31... Har 2 uker til termin og leker fortsatt!
Gjest Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Søren, da er jo ikke det noe tegn på noe som helst! Får bare innse at jeg sikkert må vente leeenge (gikk 11 dager over sist)
mamma.til.perfekt.jentebaby :) Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Jeg har våknet klissvåt med jevne mellomrom fra ca uke 30.. Er 37 nå, og her har det fortsatt ikke skjedd noe, så du må nok smøre deg med tålmodighet litt til... Men skjønner jo at du tok det som et tegn.. Fikk full panikk første gang jeg våknet sånn, var jo helt sikker på at fødselen var rett rundt hjørnet.. Lå i senga og vurderte om jeg skulle vekke samboeren og be ham gjøre seg klar til å dra på sykehuset.. Hehe.. En halvtime senere fikk jeg tak i mamma, og skal si deg det var dame som fikk seg en god latter... Hun hørte at jeg begynte å bli hysterisk, og klarte ikke å slutte å le.. Når hun endelig var ferdig med å le, fortalte hun at hun også hadde begynt med lekkasje så tidlig når hun var gravid.. Og hun har jo vært reine Dagros ved alle svangerskap, så vi får vel ta det som et godt tegn.. Vi kommer vel i det minste til å ha nok melk..
Gjest Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 He he! Jo da er det vel kanskje et godt tegn. Håper jo virkelig at jeg skal ha nok melk, for det er så praktisk å fullamme! Festlig hvordan vi tolker kroppens signaler - og mødre er gode å ha da ;-) Det er først når man selv skal få familie at man bruker mødrenes kunnskaper. ( til en viss grad da =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå