fru lykkelig Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hvordan vet man forskjellen på forstervannslekkasje og tynn, økende utflod?
Girlygirl83 Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Fostervann kommer stort sett kontinuerlig, mens utflod stopper opp innimellom... Har du først begynt å lekke fostervann så gir det seg ikke.
silje_ko Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Man kan dra til fødeavd, de kan med å ta en prøve finne ut med en gang om du har lekkasje. Var hos jordmor i dag og hun mente at dersom man var usikker måtte man ringe føden siden det ikke var heldig å gå med uoppdaget lekkasje.
fru lykkelig Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 Er det noe forskjell på fargen eller sånn? Hva kan skje hvis man lekker litt over tid da? Trodde fostervannet fornyet seg 3.hver time jeg. Dumme spørsmål kanskje, men det er jammen mye rart man skal lure på i løpet av et svangerskap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå