cherry coke Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Tenkte å ta med meg jenta mi på 3 år på storbyferie i desember/januar. Det må ikke koste skjorta og helst være et litt annet klima enn det er her i des/jan. Tips?
Mazza** Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Tja...hva med Paris og Euro disney??
Gjest Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg elsker jo Paris da, men klimaet er det samme som her Men utrolig koselig der i desember da! Husker godt første gangen jeg var der (var rundt 5 tror jeg), de pynter jo byen så nydelig til jul så det blir helt magisk for et lite barn..
cherry coke Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 Har vært i Paris, fin by. Men har lyst på noe nytt!=)
snuppedupp Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Hei , Hva med Barcelona eller Lisboa? Ikke sommer temperatur men iallefall mildere klima enn hjemme. Fine byer begge to.
cherry coke Skrevet 12. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2008 Lisboa kanskje...Interessant. Er det dyrt å leve der? Blir ikke så mye shopping, men litt rekner jeg med. God mat?
snuppedupp Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Masse god mat, og ikke dyrt. Kommer selvfølgelig an på levesettet ditt da. Men jeg syntes ikke det var en dyr by.
tante grusom master of law Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Som alltid anbefaler jeg ROMA!!!!!! Litt varmere enn her, husker vi var der i februar, og da lå vi og solte oss i t-shirt:)
cherry coke Skrevet 12. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2008 Har veldig lyst til Roma eller Milano, men er det ikke veldig dyrt der? Tenkte å ta en litt dyrere , mer eksklusiv ferie til våren/sommeren. Dette er mer som en lite utflukt for meg og jenta mi, og då må det ikke være alt for dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå