Gå til innhold

Noen andre som er blit skikkelig forkjøla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh. Jeg har blitt så forkjøla. :( Er ikke helt i slag om dagen fra før av (Les:vanvittig sliten), så det passet heller dårlig å bli ordentlig kjempe-vondt-i-halsen/tett-i-nesa-tett-i-hodet/generelt-kjempe-lusen-i-formen akkurat nå. :(

Men, bank i bordet, jeg har i allefall ikke feber! (Bank i bordet!!)

Bah.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg jobber med saken.

begynner å bli tett og jeg nyser masse. nyser masse før jeg blir forkjøla

Skrevet

Jah!!

Er heldigvis på bedringens vei, men har hatt kjempevondt i hodet, halsen, og vært pottetett i nesa... nå er jeg bare litt snufsete, men det har tatt ca en uke å komme seg...

god bedring da :)

Skrevet

Har vært syltet i en uke nå. Går akkurat inn i uke 40 og er ganske stressa for om jeg kommer til å føde forkjølet. Har et par ting som jeg må få unna på jobb, men som hodet mitt ikke er klar for akkurat nå. Tror kanskje jeg jobbet litt vel mye siste måneden før perm og så har jeg hatt et par prosjekter som jeg "bare" skulle gjøre når jeg kom meg ut i permisjon. Nå skjønner jeg i alle fall at jeg må hvile. Prøver å få treåringen avgårde i barnehagen om morgenen slik at jeg skal få pleiet meg selv litt. Her er det mann i ny jobb, tulle i ny barnehage, flytting om en måned og et ikke veldig suksessfyllt forsøk på å selge leilighet med stadig vasking og rydding til nye visningsrunder samt syk svigermor som trenger litt oppfølging. Er det ikke typisk? I dag har jeg lovt meg selv at jeg bare skal drikke te og sove, men nå har motorsagmassakeren begynt utenfor. Jaja, så fikk jeg sutret litt her.

Skrevet

Er noe på gang uff.. men er jo sengeliggende fra før så hehe er 100% sykemld pga kort livmorhals.

Men min kjære er syk, og det høres ut som han skal dø hehe hva skjer med mannfolk når de er syke heheheheheheh..

Skrevet

Jeg, urk!

Men er bare i uke 26 da, så er ikke så tungt med magen og alt enda. Men søren meg slitsomt nok med litt småfeber, tett nese, nysing og hosting. Og en temmelig aktiv jente på 2 1/1 ;) Ære være pappaen hennes, sier jeg bare!

Skrevet

Jeg tror jeg må delta i klagekoret.. Denne uka har vært kjip, både forkjølelse og begynnende bekkenløsning(hadde håpet å vente litt med bekkensmertene, men..). Føler meg svært lite arbeidsdyktig, men det er selvsagt kritiske uker på jobb framover med lite bemanning. Huff.

I dag tror jeg jammen jeg har feber også. Godt det er litt rolig på jobb for en gangs skyld. Det hjelper forresten å så sutret litt på BIM!

Skrevet

JA :o( Virkelig dårlig timing.. Har termin om 9 dager, og lurer på hvordan det skal gå hvis fødselen starter før jeg er frisk... Ikke lett å bevare den gode pusteteknikken med tett nese og vond hals!!

God bedring alle sammen:)

Skrevet

Tillater meg å klage litt her inne i dag jeg også..

Hadde sa for akkurat en uke siden, og på fredagskvelden etter jeg kom ut av sykehuset, kom forkjølelsen. Min trøst oppi alt var å komme seg på jobb og komme seg videre etter sa'n, men tirsdag ble jeg sendt hjem med hoste, rennende neste... Har vært hjemme siden, og håper det gir seg snart. Deprimerende å gå hjemme...

Skrevet

Å ja, da..pottetett i nesa og sår i halsen=) Så utrolig kjedelig, sitter her og peser, snufser og nyser i ett sett..og bare 9 dager til termin.. kjipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...