Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 "snakke" med andre enn foreldrene sine? Tenker da først og fremst på omgang med besteforeldre/andre familiemedlemmer/ venner av foreldrene osv. Er opptatt av å sosialisere ungen vår, men lurer litt på hvor mye som er nødvendig?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 så små barn har en hukomelse som gjør at de på en måte husker gjenomsittet av det de opplever. derfor vil de natrulig nok huske mor og far som er der store deler av tiden, mens tante og onkel nok blir litt vakt enda. min sønn har altid møtt masse folk, fordi jeg er alene så vi er nøtt til og sosialisere hele tiden. men det er først nå i det siste at han spør etter folk han ikke har sett på en stund. han var vel ca 1 1/2 før han begynte og si "kaia" når vi kjørte forbi huset hennes osv. fordi han husket når han så. bedre og sosialisere etter det som dere føler er naturlig. om en stund så sier de fra selv, min sier ihvertfall tydelig fra at han vil være hjemme når vi har funnet på for mye. og viste ganske tidlig glede ved og komme hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå