Gå til innhold

hvordan er boobgensere i str?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om de er store eller så i str.

Er det noen som vet om noen bedre ammegensere enn disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske at de var ganske normale i str. Og svært tøyelige, så man trenger iallefall ikke gå opp ekstra str! Jeg hadde mange Boobklær og var veldig fornøyd med dem God kvalitet, og stiv pris.

Skrevet

Synes det er litt variabelt. Singlettene er litt store i strl, mens de kortermede er små. Har en kjole som jeg måtte ha i en mindre størrelse enn det andre.

Skrevet

Vet dere om nettbutikker som selger slike?

Skrevet

Masse fint hadde de fått inn. Skulle nesten ønske jeg fortsatt fullammet ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...