gerd Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg lurer på om de er store eller så i str. Er det noen som vet om noen bedre ammegensere enn disse?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Mener å huske at de var ganske normale i str. Og svært tøyelige, så man trenger iallefall ikke gå opp ekstra str! Jeg hadde mange Boobklær og var veldig fornøyd med dem God kvalitet, og stiv pris.
~sjiraff~ Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Synes det er litt variabelt. Singlettene er litt store i strl, mens de kortermede er små. Har en kjole som jeg måtte ha i en mindre størrelse enn det andre.
gerd Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 Vet dere om nettbutikker som selger slike?
~sjiraff~ Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Masse fint hadde de fått inn. Skulle nesten ønske jeg fortsatt fullammet ;o)
gerd Skrevet 11. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2008 Men hjelpe meg for noen priser da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå