LadyBlackJack Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Ser ut vinduet,og syntes månen ser ganske stor og rund ut,men den er bak en sky,så ser det ikke helt ordentlig om den er full. Er det ikke noe greier med fullmåne og fødsel? *vil føde nååååå!!* hehe
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Fullmånen er natt til mandag:) Men vi kan jo late som den er i natt hehe har hatt en merkelig følelse i hele dag, så kan jo være det er noe spesielt med månen i kveld også til og med begynt å pakke bag`en som skal være med på sykehuset eg hehe
Hibbedi Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 hehe..det er alltid noe som "skal" påvirke fødselen i følge sagn osv.. hva er dette med fullmåne da? Har ikke fått med meg det jeg Skal alle høygravide føde da liksom? Blir travelt rundt i landet da. Hehe... Men for all del, jeg liker selv å klamre meg til at det er noe som skal framskynne fødselen, selv om jeg egentlig tror det må gå naturens gang
LadyBlackJack Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 Hehe,ja vi må ha noen håp! Trodde virkelig noe var pågang i natt,hadde i flere timer vonde og kraftige kynnere som ikke helt kjentes ut som kynnere...Trodde kanskje det var rier. Merket jeg ble helt giret,fikk hjertebank,adrenalinet pumpet litt i kroppen da! Men så dabbet det av,men i dag har jeg plutselig fått løs mage,jeg som har hatt steinhard mage i månedsvis....så ja? Kanskje noe er i ferd med å skje? Lov å håpe...men håper ikke for mye,for har ennå 19 dager til termin og som 1 gangs er det vel vanlig å minst gå til termin. Var forresten på omvisning på kk i dag,og ble bare ennå mere utålmodig og fødeklar!
Gjest Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Jeg hper på å dra på visning i helgen - så mandag hadde vært strålende! Håpe, håpe, krysse fingre og tær.....
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Åh så spennende, har ikke vært på kk før eg heller....termin om snart 8 dager:) Høres bra ut at du ble fødeklar da..må jo være et bra tegn! Kjenner igjen den der med adrenalinet ja! Fy så spennende!
Hibbedi Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 hehe..ja, jeg vet hvordan det er, jeg har 29 dager igjen og er så lei nå og utålmodig nå atte jeg kjenner etter alle ting som skjer med kroppen. Hadde mye det samme som deg for 4 netter siden, men det var ikke kynnere, tror det var maserier,for det føltes som rier. Trodde det skulle skje noe, men så sovnet jeg og når jeg våknet seinere på natta var det over Nedtur..hehe.. skal på kontroll og slikt på sykehuset på mandag, gleder meg, da vet man at det nærmer seg med store steg! Men du får krysse fingrene for at det skjer noe snart da, lykke til iallefall )
arian Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Da satser jeg på ¨å føde natt til mandag:)min lille gutt veier allerede ca3750 g så han kommer til å klare seg fint:)er 37 uker om 35 min:)
Linzz Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Jeg så et program for en stund siden (husker ikke hvilket) Der hadde de en kalendertavle på et sykehus i norge hvor de markerte hvor mange fødsler de hadde hver dag, og der kunne de bevise at det var endel flere fødsler når det var fullmåne. Så jeg har trua på fullmåne, og jeg er ikke den som er veldig overtroisk av meg...
arian Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Da ses vi på sykehuset natt til mandag linzz:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå